onsdag 5 februari 2014

Mina beräkningar stämde

Eller om jag ska vara helt ärlig så är det mer som så att Freyja löper med rätt jämna intervaller. Såg någon bloddroppe i ena bädden så nu blir det att ha lite koll på Lexus. På nätterna gör vi det lätt för oss och har hundarna uppdelade. Jag sover i källaren med Lexus och sambon sover uppe med Freyja och Yana sover var hon vill. Lite bökigt tycker jag att det är att ha både hane och tikar men sambon föredrar tikar och jag föredrar hanar och ingen av oss lär ändra sig. Så då är det bara att se till att det blir så smidigt som möjligt under löp

2 kommentarer:

  1. Hoppas att löpet går smärtfritt för alla och att Lexus inte blir helt galen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det räknar jag med att det gör. Lite drygt blir det säkert under höglöpet men det har vi överlevt förut så det gör vi nog den här gången också

      Radera