lördag 20 juli 2013

En etta igen

I dag så var sambon och Freyja iväg och gick ytterligare ett elitspår. Resultatet blev en till etta så nu har råttan tre ettor. Det enda som fattas nu för att hon ska bli jaktchampion är som sämst ett good (har för mig det i alla fall) på utställning. Det här med utställning är inte riktigt min grej jag är nöjd om hundarna har en kropp som inte hindrar dem på något sätt. Sen bryr jag mig inte om hur de håller svansen eller andra oväsentligheter. Alla våra hundar är fina i mina ögon och det tror jag allt att någon utställningsdomare skulle hålla med om.


Jag får passa på att be om ursäkt för att jag är dålig på att läsa bloggar och besvara kommentarer. Det är som det är nu helt enkelt

2 kommentarer:

  1. Vi får komma och läsa din blogg istället.
    Duktig hund ni har. Grattis!
    Ha de gott

    SvaraRadera
  2. Man ska inte be om ursäkt för att man inte läser och kommenterar, man gör så mycket man vill eller orkar för stunden. Man gör det ju för sitt eget intresses skull och inte för någon annan. Det går upp och ner för mig också med det där.
    Grattis till sambon och Freya, bra jobbat! Nu vet jag ju inte hur de "ska" se ut, men visst måste hon kunna få ett "good" iaf. Åtminstone om jag vore domare!

    SvaraRadera