söndag 28 juli 2013

Uppdatering

Säkrast att uppdatera lite ibland så att alla vet att jag är i livet. Igår började Freyja att löpa, skriver det här så vi har koll.

I söndags åkte jag på 2+, nu tänker jag mig att en del funderar över vad i helvete det är och om det finns något bisarrt bonussystem på psyket. Något bonussystem finns det inte så vitt jag vet utan det finns bara olika nivåer av övervakning. Först finns det då vanlig övervakning sen kommer 1+ som är ökad övervakning och värst är då 2+ som innebär att man har en skötare som stirrar på en 24h om dagen. Och när jag skriver 24h om dygnet så menar jag också det, skötarna sitter även och stirrar på mig när jag sover. I samma veva som jag fick 2+ fick jag även alla mina ägodelar beslagtagna så det enda jag fick ha i rummet var en säng och en bok från sön-fre. I fre fick jag ha min dator för första gången igen. Hur länge jag ska ha 2+ vet jag givetvis inte för man får överlag inte veta så mycket här

2 kommentarer:

  1. Tycker plussystemet låter som ett minussystem men hoppas du snart kommer ner till 0 läge eller var nu idealläget är. <3

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du mår bättre snart och inte får de hemska tankarna mer, även om det såklart är ett stort steg. Försök ta en dag i taget, det är en väldigt sliten klyscha men den är sann ändå. En dag med bra tankar gör det lättare att ta en till, och så vidare. Ha det så bra du kan nu.

    SvaraRadera