tisdag 29 januari 2013

Verkar som om det fungerar

Min budgetlösning med nosludd på halsbandet verkar fungera. Än har inte pälsen snott sig runt halsbandet. Färgen på nosluddet är inte riktigt som jag hade tänkt mig men så kan det bli när man handlar på nätet. Eftersom jag ändå blev tvingad att beställa på nätet så passade jag även på att köpa tävlingsböcker till hundarna. Nu är böckerna egentligen till hästar men något säger mig att hundarna inte bryr sig. Jag gillar när det är blixtlås runt om så det går att knöla in saker utan att de trillar ur. Sakerna är köpta på Hööks.
Till Toker hade jag en tävlingsbok från skk och jag funderade på att rensa den och använda den till Lexus men nej. Jag är säkert lite löjlig men den tävlingsboken och Tokers halsband kommer nog aldrig användas till någon annan hund.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar