onsdag 9 januari 2013

Säkrast att jag visar en bild

så att ingen behöver oroa sig för att Lexus numera bor i en låda.
Spanar efter rådjuren som skuttade iväg
Lunchpromenaden idag gjorde att jag önskade att jag hade med mig en termos med kaffe och hörselkåpor. Promenaden var ett evigt dragande och gnällande och det hade varit bra skönt att knyta fast Lexus i ett träd, sätta på mig hörselkåpor och dricka kaffe. Det enda positiva var att vi båda var riktigt trötta när vi kom hem.
På kvällen blev det däremot en trevlig promenad så det jämnade ut sig. Nu har jag backat till nivån när Lexus får beröm för allt bra han gör, går han fint och sansat så får han veta det och det i sin tur leder till att han söker mer kontakt.

2 kommentarer:

  1. Jag som nästan vill se bilder på när du försöker få ner Lexus i en låda. Jag tror inte att han skulle bli kvar i den särskilt länge. Antingen hade han tagit sig ut själv eller så hade han låtit så att du kommit på bättre tankar och släppt ut honom.

    Vi är på samma nivå med pojkarna just nu. Vill du låna Kiros? Han har mycket att lära lillebror om livet med spännande flickor.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var ett väldigt fint erbjudande men jag får ta och tacka nej till att låna Kiros. Jag anar att det kommer att bli väldigt intressant här när Freyja börjar löpa. Ändå måste jag säga att Lexus är enkel i jämförelse med hur Toker var i den här åldern. Det är nog tur att Toker härdade mig.

      Radera