fredag 19 oktober 2012

Huvudet fullt av bomull och det verkar som om jag talar ett nytt språk

Inte så mycket fart på mig med andra ord. Jag har känt mig seg ett par dagar men tänkte att det skulle gå över om jag ignorerade det. Idag var det kämpigt med lunchpromenaden, det kändes som om huvudet var fyllt med bomull och det enda jag hörde var mina egna steg som ekade i huvudet.

Det verkar som om jag helt plötsligt har börjat tala ett nytt språk som är väldigt svårt att förstå. När jag säger sitt verkar det som om det mer låter som hrtfesd för Lexus förstår inte alls vad jag menar. Detsamma verkar gälla för nästan alla ord som han förstod utmärkt för ett kort tag sedan. Underligt nog så har han inga problem med att förstå ordet varsågod. Får se hur lång tid det tar innan herrn förstår mig igen

1 kommentar:

  1. Fniss, funkar det så funkar det. Han har inte börjat att tolka dig till sin fördel än då?

    SvaraRadera