tisdag 30 oktober 2012

Bayrarna och collie på ett hörn

När Freyja är hemma med mig så är det lite som om världen går under för henne. Husse är gud och jag duger så länge som husse är hemma. När han inte är hemma så ligger hon alltid i hallen och väntar och ibland kombinerar hon det med gnällande. Det kan bli lite drygt i längden. Nu finns det säkert någon som tänker att det beror på att jag inte gör något med henne men det är fel. Jag är den som leker mest med hundarna och alla tre har jag klickertränat och lärt onödiga saker. Det enda som jag inte gör med bayrarna är att spåra med dem. För Yana tog det ett par år att inse att det ändå var ganska trevligt att umgås med mig fast husse inte är hemma så det lär nog ta ett tag till innan Freyja också inser det.
Freyja

Alla tre



Yana
Det snöar om någon nu funderade över de vita prickarna på bilderna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar