onsdag 8 augusti 2012

Rosa talgoxar på väggen

Det har visat sig minst sagt svårt att hitta några lämpliga tapeter. Jag har sett många tapeter som jag blir nyfiken på vad det är för folk som köper men inte hittat några som jag verkligen gillar. Vad det är för människor som köper tapeter med rosa talgoxar är jag helt klart nyfiken på. Tapeten med rosa talgoxar heter Falsterbo 1437 och kommer från boråstapeter om någon nu känner sig manad att ha rosa talgoxar på väggen. En del tapeter som jag har gillat när jag har tittat på nätet har visat sig se helt annorlunda ut i verkligheten. Det hade varit skönt att få klart sovrummet snart så det gäller att hitta några tapeter som inte får mig att rygga av skräck.

2 kommentarer:

  1. Tapeter är svårt...
    Mycket att välja på men ofta inte mycket man kan tänka sig. Sedan är vi två som ska komma överens.

    SvaraRadera
  2. En av anledningarna till att jag oftast har enfärgade i någon neutral färg. Bättre att ha färgglada och spräckliga tavlor. De går iaf byta betydligt enklare....

    SvaraRadera