måndag 20 augusti 2012

6 månader

Det är svårt att tro det men idag är det 6 månader sedan som Lexus och hans syster Rocksea kom till världen. Att vara utan hund var för mig en väldigt konstig tid. Livet är inte rätt när man inte har en hund, nu hade jag tur eftersom vi har två hundar till men det är ändå skillnad på att ha en egen hund och sambons hundar.
När jag tittar på bilder på Lexus blir jag förvånad över att han börjar se vuxen ut för jag ser honom fortfarande som en valp. Jag får nog börja tänka på honom som en unghund nu för det var ett bra tag sedan som han började lyfta på benet.
Lite nojig är jag för att ha honom lös efter att han vurpade i trädgården men det enda jag kan göra är att hålla tummarna för att han blir lite mer försiktig för att röra sig måste han få.
Tack Åsa och Kent för att Lexus fick flytta hem till oss

1 kommentar:

  1. Tack själv för att du tar hand om honom så fint.

    Redan lyfta på benet! Vojne, vojne vad månde det bliva av denna lille kille... Han började med det tidigare än Kiros.

    SvaraRadera