torsdag 19 juli 2012

Suddiga bilder och det går framåt

Arbetet går framåt vilket måste innebära att jag och Lexus är duktiga på att övervaka.
I morse fick Lexus en väldigt kort promenad men han är fortfarande lite halt. Några dagar till så tror jag nog allt att han kommer att vara okej igen. Det kommer inte att bli några bilder på Lexus tagna med min kamera innan det. Anledningen är att han inte ser så välvårdad ut nu och då är det utmärkt med bilder från mobilen.
Lexus jublar inte direkt av glädje i vanliga fall när det kommer till kloklippning och borstning och nu när han inte har fått röra sig på en vecka så är samarbetsviljan inte på topp. Jag känner inte att det är någon mening att bråka med honom nu så han får se lite ovårdad ut ett par dagar till

5 kommentarer:

  1. Stackarn, hoppas han snart är pigg igen, inte gör de något om han ser lite ovårdad ut, de är ju sommar o då ska man ta det lugnt och jag tycker han är lika fin som vanligt.
    Huset blir jättefint!

    SvaraRadera
  2. Men han är ju valp. Inte kan de se välvårdade ut för jämnan. Då skulle han ju aldrig få busa och ha kul ju ;)

    SvaraRadera
  3. Bra jobbat med övervakningen! Får ni vara slavdrivare också när det maskas med panelarbetet?

    SvaraRadera
  4. Hehe som lille Amor, han ser väldans tallig ut ibland! Tofsar och konstant skitig liten näsa.

    SvaraRadera
  5. Åsa: Jag får lov att säga att de jobbar på bra så än har det inte funnits någon anledning att driva på dem

    SvaraRadera