söndag 8 juli 2012

Analys av Lexus avklarad

Idag är det helt klart en slödag. Vi var bjudna till Åsa och Kent igår och i vanlig ordning var det så trevligt att vi kom hem sent. Löjligt nog så var jag lite nojig över vad de skulle tycka om hur jag tar hand om Lexus. Nu verkade det inte som om de ansåg att det gick någon nöd på honom för jag upptäckte inga försök att kidnappa Lexus. Lite skillnad blir det nog helt klart när man köper valp av människor som man känner. Leo och Tokers uppfödare träffade aldrig mig eller hundarna igen efter att jag hade köpt dem.

Det visade sig även att bilen inte har någon belysning på instrumentpanelen vilket inte är helt praktiskt. Jag tittade till och med i instruktionsboken och reglaget för belysningen fanns med i instruktionsboken men inte i bilen.
 Lexus var artig mot sin mamma och Tifa, då var det minsann inte något slitande eller stökande. Han hann även skälla ut lite folk och en lampa som Kent hade fräckheten att tända. Jag fick även lite klarhet i vilka beteenden som kommer från Yuffie och vilka som kommer från Monty. Analysen blev nog väldigt korrekt. Om Lexus börjar dregla så vet jag nog allt var det kommer från.
 Tack Åsa och Kent för en trevlig kväll och god mat.

6 kommentarer:

  1. Och vilka egenheter har han snott av dig?? För de gör de också.....

    SvaraRadera
  2. Dreglandet kommer från Carro om Lexus nu behagar börja med det... Allt annat skyller vi på pappa Monty! Prinsessan Yuffie har inga konstigheter för sig alls...

    Tack för en trevlig eftermiddag och kväll. Jag funderade när jag rastade Tifa och Kiros varför ni stod bortanför bron men nu vet jag att det berodde på belysningen. Skönt att ni kom hem helskinnade trots förlorad belysning.

    Om vi kidnappar Lexus beror det enbart på att vi tycker om honom. Vi har fullt förtroende för ditt sätt att sköta hund.

    SvaraRadera
  3. Pjak: Än så länge så är det nog inget

    Åsa: Vet inte riktigt om jag tänker ta på mig felet om Lexus börjar dregla. Givetvis så förstår jag att Yuffie naturligtvis inte gör något sånt. Hon hade nog bara druckit lite vatten igår och glömt svälja=)

    SvaraRadera
  4. Skämt och sido, unge herr Lexus uppvisar väldigt många av sin mors sidor. Jag hoppas att han även ärvt de positiva...

    SvaraRadera
  5. Åsa: Än har jag inte sett några negativa sidor bara positiva och underliga

    SvaraRadera
  6. Hm, att rulla sig i all skit man kan hitta räknar dock inte jag till de positiva sidorna.

    Han är allt bra god, Lexus-pojken. Behöver du hundvakt vet du vilka du ringer! Det är en order!

    SvaraRadera