söndag 18 mars 2012

Ett fint byte släpper man inte

Det börjar kännas som vår och vädret lockade ut oss på en promenad en bit bort. Här i närheten är det lite dåligt med ställen att promenera nu som är isfria så det blev en biltur till ett bättre ställe att promenera på.
Helt isfritt var det inte men det gick att promenera utan att halka runt och det var riktigt härligt.
Mossan eller vad det nu är verkar ha vaknat till liv redan.
Yana hittade ett riktigt fynd som hon inte alls hade lust att dela med Freyja. Nu syns det kanske inte riktigt vad det är som hon har i munnen men det är ett älghorn. Nu är det inte riktigt det vanligaste som vi brukar hitta så jag förstår att hon inte ville dela med sig.
Efter en bra stund lämnade hon älghornet på marken och skuttade vidare. Största anledningen till det var att det var en hel del rätt färska älgspår och en hel älg är roligare än ett älghorn. Älgspåren var inte så pass färska att det var någon fara för att vi skulle träffa på en älg.
Yana

Yana
Freyja
Efter en promenad så är det vila som gäller och om man är en bayrare så är det naturligtvis i solen man ska ligga och vila.
Wordpress verkar ha gjort någon idiotisk uppdatering för det är omöjligt för mig att kommentera wordpress bloggar. En gång i tiden hade jag en blogg där, sedan raderade jag bloggen men det går inte att stänga ner kontot där. Varje gång jag försöker kommentera en blogg nu säger wordpress att jag ska logga in. Jag har ändrat min primära e-postadress på wordpress och på gravatar men ändå så kan jag inte kommentera om jag använder min vanliga epost.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar