torsdag 15 mars 2012

En titel ska jag allt ha

Det är dags att leta utbildning igen och nu ska jag hitta något som leder till en titel. Det är nog på tiden att jag tar och skaffar mig en riktig utbildning. Vad det blir för titel är mindre viktigt huvudsaken är att det är en hel utbildning. Teologi är lite lockande för det känns som en bra start att ha läst det om jag ska ta och starta en egen sekt. Det borde man rimligtvis kunna tjäna rätt bra på om man bara lyckas lura lite folk att gå med. Alternativet att söka till försvarsmakten finns alltid men nja med tanke på att jag inte stod ut med att fullfölja TFU-G så känns det inte så troligt. Att lyda meningslösa order var bevisligen inte riktigt min grej. Det finns verkligen ohyggliga mängder med flummkurser men det är värre med program. Kanske någon som är sugen på att plugga ölets kultur och vetenskap eller vad sägs om fotbollens historia?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar