lördag 28 januari 2012

Vi gör annat än att promenera

Jag kan förstå om folk tror att det enda som jag gör med hundarna är att promenera men så är det inte. Det blir träning med jämna mellanrum men att fota samtidigt som jag tränar någon av hundarna känns oftast som överkurs.
Yana

Freyja
Det blev lite träning med metallapport med båda på fm. Oavsett vad man gör med bayrarna så tycker dem alltid att det är roligt. Att vänta på sin tur för träning är däremot inte lika populärt.
Missnöjd Freyja
Att skaffa en barngrind var verkligen ett bra köp. Det är så smidigt att kunna stänga ut en eller bägge från köket.
Det blev även lite target träning.
Jag hoppas verkligen att min nästa hund får lika mycket arbetslust som Yana och Freyja har

3 kommentarer:

  1. Awww vilken härlig intensiv blick hundarna har :)

    SvaraRadera
  2. Hur kan du bara med och låta dem vänta så på att träna?? Det som är SÅ kul..... ;)

    SvaraRadera
  3. Vad duktiga de är !
    Blir avundsjuk på deras fina apportering !
    Du får säkert en duktig träningshund med ditt intresse :)

    SvaraRadera