måndag 9 januari 2012

Är det så här hundarna känner sig?

Eftersom vi bara har en bil nu så hör jag av mig till sambon om det är någon som behövs handlas. Med på listan idag var det tobak, jag har varit utan tobak ett dygn nu och hornen börjar växa. Sambon svarade att det fanns tobak hemma och min fråga blev inte helt otippat var? Det svarade han inte på utan uppmanade mig att leta. Efter att ha letat i närmare en timme så har jag nu gett upp. Frågan är nu om det är så här hundarna känner sig när jag aktiverar dem med att leta leksak/godis?

4 kommentarer:

  1. Du glömde fråga - fågel, fisk eller mittemellan...

    Hundarna har lite bättre förutsättningar med sitt luktsinne. Jag gissar att din näsa inte var mycket till hjälp i letandet.

    Inte läge att sluta röka denna vecka alltså?

    SvaraRadera
  2. Nej inte riktigt läge för att sluta röka nu. Det är ciggen och kaffe som håller mig vaken.
    Ett smakprov ur en av kursböckerna "A peculiar racial theory was later evolved according to which Croatians were both "Western" and "Gothic", not Eastern" and "Slavic" (this also had the advantage of better aligning Croats with the Nazi racial hierarchy)." (Payne,S(1995)A history of fascism 1914-45, s 405

    SvaraRadera
  3. Snark...
    Vad var det du skrev? Tur att du tycker det är intressant.

    SvaraRadera
  4. Det är nazism och fascism jag ägnar mina dagar åt. Tacksamt nog så är det mesta intressant men en del böcker tar på krafterna

    SvaraRadera