måndag 18 juli 2011

Vardag igen

Sambon började jobba idag igen och för min del så är det första året sedan jag flyttade hit som jag inte jobbar på dansbandsveckan. Det känns så skönt att slippa det sura gnälliga paret som varje år kommer till dansbandsveckan och gnäller om allt. Sen brukar det även finnas korkade tjejer som dyker upp med polisen i släptåg och frågar om jag vet vad som har hänt med deras nya dyra skinnjackor. Förra året var jag så trött på korkade människor att jag helt enkelt förklarade att om man är så korkad att man har med sig en dyr jacka och är för snål att betala garderobsavgiften får man skylla sig själv. En annan "udda" gäst som dyker upp varje år är en kille i 20-30 års åldern som envisas med att smyga runt och fota. Ett år fotade han mig runt 3 på morgonen när jag ägnade mig åt att torka av bord, efter det slutade han att fota mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar